Wednesday, November 24, 2010

Wed's Fir & Adi

Assalamualaikum..hai3x..lame jgk aku cuti dari update blog ni,sorry kengkawan :) Jumaat minggu lepas aku dapat panggilan ke Kg Dato Siti Nurhaliza(berangan dapat jumpe la konon2 nya..cet!) hahaha Kuala Lipis la,untuk shoot gambar kahwin bagi pasangan Fir&Adi.Jauh giler perjalanan,seram sejuk aku pasal jalan gelap gelita,hujan pulak turun tak henti2,nasib baik ade kawan boleh juga borak2 bagi hilang ngantok,kalau hujan camni komfom aku dah berselubung kat dalam rumah.hehe....Alhamdulillah aku sampai juga kat rumah pengantin,baru la tersenyum sikit aku(perot dah lapar nk ngadap makan.hehe..) Dah siap2 aku pasang senapang patah,aku pun shut la beberapa keping untuk buat makan malam aku hari tu,erk alhamdulillah...segala urusan selamat sudah..Thank you buat keluarga pengantin dan pengantin jugak atas layanan korang yang baik,rendang daging pahang tu sedap la ..nanti kot2 datang lagi boleh la singgah rumah makcik ye ;p Selamat Pengantin Baru untuk Firdaus & Junaidi,moga bahagia hingga ke anak cucu....


Bersanding pula :)








No comments:

Post a Comment