Monday, March 26, 2012

Percutian yang best!

Salam  dan semoga hari ini di sulami dengan senyuman yang indah..walaupun cuaca di luar sana hujan..tapi jiwa cool .. dalam kesibukan aku untuk menyiapkan album2 kahwin customer aku, aku teringat percutian aku di Mabul Island, sangatlah heaven,boleh terasa lagi lah sampai sekarang,rasa nak ke sana lagi jika panjang umur ..InsyaAllah...sesiapa yang belum pernah ke sana, korang boleh try..hahaha ..confirm tak nak balik lah.hehe...teruja dengan suasana yang nyaman,air laut dan langit yang biru memukau pandangan,tu belum lagi terjun kat dalam,hahaha...aku ke sana dengan isteri dan kawan2 aku yang sememangya gila kan photography, dekat sana,memang kitorang seronok sakanlah sebab dapat tengok tempat yang cantik2..Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar sekali..dapat tengok matahari terbit,matahri terbenam..kehidapan masyarakat mabul..memang best lah! Nak tengok gambar?jom!




























No comments:

Post a Comment