Monday, November 15, 2010

Training snap gambar model

Hari sabtu,pagi tu aku sangat sibuk,so malas nak cerita panjang lebar terus pergi pada belah petang aku ada training untuk snap gambar2 model,sambil tu tolong ajar kan dekat kawan2 yang baru nak belajar photography.Ingatkan sikit,sekali tu ramai daa...siap yang bawa anak beranak sekali pun ada.Cuaca time tu cerah tapi sekejap macam mendung nak hujan sekejap tak,tawakal je la.hehe..Model2 pula tengah di make up dengan tangan kawan aku (Khairul Abidin),cantik la ko make up bidin,nanti ko tolong make up kan time aku kawin ye ;p.Dah berpeluh2 dah ketiak nak tunggu model bersiap.huh panas2!...Sambil tu aku rikey2 la tempat mana yang best nak snap.Abg Daing(Sifu) dan Salleh dapat juga port yang menarik untuk snap.Wah!!Subahanallah...cantiknya la tempat ni,pantai kelanang terletak kat banting,kaya dengan pokok2 bakau yan unik,sesuai sangat untuk buat sesi photography ni.Apa lagi kitorang pun panggil la model2 untuk ambil port nak snap gambar diorang,aku tak dapat banyak gambar,pasal aku pula dok sebok pergi ajar kawan2 baru,nasib bek ada abg daing yang tolong ajarkan juga,terima kasih bang daing.Ada masa free lagi,kita buat shooting untuk filem pula.hahahaha (berangan je lebey) ;p sambil memegang sniper aku,aku pun terus shoot model2 tu..so ini je gambar yang aku dapat,yang lain2 tu tak berapa nak jadi.hehehehe....


No comments:

Post a Comment