Friday, November 12, 2010

Ramly Burger

Dari zaman aku kecik sampai la sekarang semua orang pasti kenal dengan burger jalanan Ramly Burger.Hari ini Ramly Burger telah maju ke depan,siapa sangka yang dulunya Ramly Burger hanya ada stall yang jual budak2 bujang mcm aku,budak2 sekolah.. kini dah ada restoran sendiri dan stokis sendiri.Aku dah try,mmg sedap burger die,ayam goreng nya..dah siap packet pulak tu,standard mcm Mcd,KFC...rugi korang kalau tak try.Aku bangga dengan Ramly Burger kerana dia orang melayu kita.MALAYSIA! nama Ramly ni kalau tak silap aku dah sampai kat luar negara ada masuk tv baru2 ni juga la cerita pasal produk makanan Malayasia ke antarabangsa.wahhhh......cayok2!!MALAYSIA  BOLEH!!!

Kalau korang nak bace entry pasal Ramly Burger ni lebih2 korang boleh la layari kat website die ni www.ramly.com.my..

p/s : cadangan aku,kalau boleh Ramly Burger ni boleh buka satu restoran makanan segera mcm Mc'D tu..sure aku lepak kat Ramly je dah tak pegi kat Mc'D.hehehe

 Ni burger lembu..amacam nampak sedap tak?

Tengok pun best je nak makan kan :)

No comments:

Post a Comment