Monday, November 8, 2010

Aku ke corporate photography..boleh ke?

Dengar tajuk kat atas aku dah rase nak tergelak.hehehe..tapi itu la lumrah kehidupan manusia yang ingin mencuba sesuatu.Aku ni kalau boleh sume bidang nak cube tapi memandangkan kudrat yang ade,so ikut kemampuan je la wat mase ni ...ok,1st time aku telah di beri tanggungjawab oleh 'BOS' aku untuk snap gambar operation company ni untuk di jadikan advertise dan profile company yang baru..Kemudian kene edit untuk di jadikan bunting dan banner,maka tercenganglah aku kerana tak pernah tahu ape2 pun pasal editing untuk bunting and banner ni,huhu...stress kejap aku + blur.Oleh kerana minatnya aku terhadap photography so aku pun berusaha lah untuk buat semuanya..still learning and nak tengok hasilnyer jadi ke tak.1 minggu aku siapkan projek ni.So ini lah hasilnyer....tengok ler.. :)

 bunting 2x6
banner 10x6

No comments:

Post a Comment