Monday, February 7, 2011

E-day Fadhli & Nisa 4.2.2011

Assalamualaikum ...

Sorry kawan2 lame dah aku tak update blog nih, sibuk dengan kerja2 harian, sampai nak luangkan masa dengan hobby aku pun tak sempat.ish2x....keje ni sampai bile2 pun tak abes,btul x??hari ni aku cube buat mase free,walaupun bos ade,cover2 line la sikit...(jgn tiru haa..tak baik) Minggu lepas raye cine,bukan main seronok lagi diorang bercuti,sampai aku sakit2 badan pasal ngadap jem teruk kat Melaka ni,aku anta sepupu aku dari Ipoh,Perak untuk melangsungkan majlis pertunangan sekaligus nikah dan kawin terus (3 in 1)..hahahaha..cayala bro!! 1st time aku dapat sedare kat Melaka nih.hehe..so aku agak teruje sikit dengan cara diorang kat sini,best tengok tempat orang ni,memang dah hobi aku suke tengok2 tempat orang.hehe...ni ada la sikit2 gambar yang aku snap untuk tatapan korang,orang kate souvenier dari aku,hahaha banyak la ..orang yang kekurangan wang macam aku ni je yang mampu bagi.hehehe..enjoy okay...!! :))


Tengok rumah orang Melaka waktu malam,rase teruje gak dengan lampu2 yang meriah ni.hehe..cantik2x...




Ramai yang nak tengok live show ni tau..

No comments:

Post a Comment