Tuesday, January 18, 2011

Zoo Negara

Weekend,Sunday morning la...aku ada plan pergi ke zoo bersama Siti Zanariah,tujuannya nak bawa die pegi sane sebab die tak pernah lagi ke Zoo Negara ni..kebetulan hujan pulak....alahai..camner nih,tak kan cancel kot (dalam hati aku bercakap),alhamdulillah selesai je kitorang makan dalam keta MC'D yang di tapau sebelum sampai sini,hujan pun berhenti...cantik! aku pun apa lagi siap2 dengan my gun,pergi ke pintu masuk..oopss alamak apsal dah naik pulak harga tiket ni,bukan 2 tahun lepas 15 hengget je ke..da naik 5 pulak..xpe la,bedal saje sudah...ramai gak orang datang ke zoo,dari yg kecik sampai la ke besar...ade yang bawa bazooka..perghh gile kentang!ade jumpa juga dengan telunjukanan.com (photographer famous ),tapi tengok je la,nak tegur segan.eheheh....macam2 haiwan ada dalam zoo ni..syok juga,kali ni sume haiwan sporting,sume buat muka ketika aku snap gambar diorang.hehehe...saksikan gambar2 yang aku sempat snap sebelum zoo tutup pukul 5 ptg... :)

No comments:

Post a Comment