Monday, May 16, 2011

Pre wedding Azrul+Yanti

Assalamualaikum..ya sahabat kalian lama juga aku tak update blog ni,korang semua sehat2 ke?harap2 nya sume nya sehat2 belake ye.Aku baru je abis rewang dekat rumah jiran aku kahwin,penat jugak la pasal aku sekarang ada job baru time kenduri iaitu 'chep'.hahahaha....xde la,aku tolong2 masak je..tapi bukan itu yang aku nak cerita,cerita kali ni ialah .....aku pegi bagan lalang untuk shot gambar pre wedding..Azrul+Yanti.Seriously aku tak pernah nak ambil gambar pre wedding ni,ni kira 1st time la..aku pegi dengan kawan aku azim,jauh jugak la dari rumah aku nak ke bagan lalang ni,alhamdulillah sume nya berjalan dengan lancar..aku teringin sangat nak masuk kat dalam golden palm tree ni,pantai die giler cantik,pasir halus2....hotel atas air ala2 macam kat bali(mcm pernah pegi bali je ;p) seronok...nanti aku ade rezki lebih aku nak try masuk sewa hotel tu la,baru la bole nyanyi lagu bercanda di pasiran pantai,kita memadu asmara nya...hahahaha...crazy.Kalau nasib korang baik korang bole tengok sunset cantik wooo...betul2 matahari jatuh ke riba.hahahaha...Ok lah,untuk Azrul+Yanti,ni pic2 korang yang aku snap,kalau x cantik kite bole repeat lg.hahaha...








3 comments: