Tuesday, May 10, 2011

Hairi&Nisa 8 Mei 2011

Assalamualaikum :) selamat hari2 yang baik utk korang semua yek! aku?alhamdulillah sehat..Korang suke pergi kenduri kahwin x?x suke?ishhh....rugi tau. Bukan sebab dapat makan best tu satu hal la..tapi korang akan dapat moment yang korang jarang tengok secara live!hah x caye??kompang salah satunyer...kalau korang dengar betul2 kompang ni,diorang tepuk berterabur tapi hasilnya bunyi sangat mengagumkan..sapa la yg cipta mula2 dulu eh,aku cari kat mr google lah nanti.hahahaha....(ni la warisan melayu zaman berzaman).

Haaa korang pernah tengok kuda kepang x?aku pernah tengok kat tv sebelum ni dalam cerita pontianak harum sundal malam.hahahaha...siap terbang2 gitu,tapi!kali ni aku dapat tengok live...wa igt bende ni kat Johor je ade,rupenya sini pon ade.hahaha...teruje kejap aku,rase risau jugak pon ade pasal mengikut cerita2 yang aku dengar sapa yang main kuda kepang ni bole naik 'syeh'.walawey!fuh lega selamat takde. Tarian kuda kepang ni aku dapat tengok di majlis kenduri kahwin pasangan Hairi & Nisa.Selamat pengantin baru di ucapkan,semoga bahagia selama2 nya..amin..Thanks kak lisa,tuty :)

Jom tengok gambar pengantin dan tarian kuda kepang --->>











2 comments: