Monday, September 26, 2011

Belon MJ + Afizaa




    

Salam wbt..Selamat menempuh hari ini dengan penuh keceriaan..senyum itu sedekah..senyum itu mengeratkan silaturrahim...senyum itu penawar duka..jadi senyum2 kan diri anda ye. :) Aku baru sahaja pulang dari Pontian,Johor kerana ada majlis repsesi kahwin En Belon MJ(nama komersial) + Pn Afiza.1st time jugak aku melangkah jauh sikit di bumi Johor ni,dulu takat Muar je, paling jauh dah tu,hehe....Johor lebih kepada jawanya..nasib aku pun ade keturunan jawa juga,jadi aku tak kekok la dengar perbualan diorang ni.hehehe..Jadi nak di ikutkan kejawaan nyer ini, maka pengantin pun ikut lah tema 'Jowo' juga...macam dah kat bumi Indon adah ( mcm penah pegi ke?) hahaha ... dlm pikiran je la..aku tak pernah sampai lagi pun bumi Indon..setakat tengok cerita2 sinetron tu pernah la,ketika cinta bertasbih,ayat2 cinta,heart,para pencari Tuhan..banyak lagi la..best2x.. :) kali ni aku nak share gambar pengantin Jowo ni..mengikut perangkaan aku la ..aku buat sikit2 macam cerita pendek la..siro orak ngerti?tanya sama gue.hahaha (ayat campur2..sikit2 bole la )













No comments:

Post a Comment