Friday, July 29, 2011

MTS Outing

Baru-baru ni,MTS(Majalah Tepak Sireh) ada menganjurkan event untuk shooting baju pengantin dari Butik Rose Eusoff Wedding Station.Ramai juga yang hadir,dan kepala editor(En Azizi Muin) serta rakan2 beliau turut turun sama antaranya,Iskandar,Tanpa nama,Daing,Sehalus Zara... Kitorang di bahagi kepada 4 kumpulan sebab ada 4 model,antara model nya ialah Suhaila Zakaria,Nurfasya,Loretta dan Sya.1st time aku shoot camni,ni pun pasal nak ambil experience mana la tau kot2 aku punya gambar keluar kat majalah ni keluaran akan datang,hahaha (perasan lebih)....eh...ade aku kesah.Penat sangat2,pasal dari pagi sampai ke petang snap gambar diorang ni,sorang 4 persalinan..perghh ....sampai kan bateri aku pun dah nak habis la.hehehe....Ape pun sangat berpuas hati,sebab aku dapat belajar,dapat tengok kamera kawan2 yang canggih2 belaka...aku punya biasa je...tak hebat macam diorang,nantila aku upgrade sikit2 kalau ada duit terlebih la.hehe ..










Event : MTS
Organizer : MTS (En Daing)
Location : Taman Setia Alam
MUA / Accessories / : Rose Eusoff Weddingstation Boutique(http://www.facebook.com/profile.php?id=100000523945619)
Model / Talent : Senoryta Fasya |Suhaila Zakaria | Loretta Ozil Armstrong and Sya

 Kredit from Abg Daing

No comments:

Post a Comment