Wednesday, June 15, 2011

Boring

Lama dah aku tak ambil gambar2 cam pemandangan(landscape),bangunan2(archi),rindu la....selalu gambar orang kahwin je,boring jugak.hahaha..kebetulan miggu lepas aku ada snap gambar orang nikah kat gombak jumaat malam sabtu,lepas abis tu,aku tibe2 plan dengan kawan aku azim pergi tengok KLCC and snap pic KLCC.hahaha..maka bermulalah otak gile2 kitorang..dengan berpakaian segak berbaju melayu hitam bagai hulubalang Melaka,aku dengan slumber park keta depan keta F1 petronas(billboard je.hahaha) meneruskan misi yang dah lama pendam,ramai orang datang tengok,termasuklah orang yang dari luar negara,tanpa segan silu aku pun snap..tapi diorang ni suka sangat interframe la..baru snap 2-3 kali aku tuka lokasi,sedang baru snap untuk kali pertama,tibe2,plup!hah!lampu KLCC dah nak tutup..ayark!(Sambil tepuk dahi) alamak...xpuas lagi nih..hadoiii....xpe la,kitorang pun packing2 barang sebab guard kat situ dah halau suruh semua orang berambus balik.hahahah...begitulah kisahnya keboringan aku..ada masa free lagi aku nak snap banyak lagi.kau tunggu ha KLCC!

Ni aku dengan azim lepas kitorang dah serik kene baya saman pasal x pakai safe-belt.hahahah...(gelak happy je),tapi bukan pada malam kejadian,yang ni masa kitorang baru lepas anta kamera servis kat Canon centre.
Yang ni sebelum lampu nak tutup..(guna teknik HDR kasi up sikit.hahaha)
Yang ni la masa lampu dah tutup..mula2 sebelah kiri lepas tu kanan,gelap terus.hahahaha(yang ni gambar asal by RAW)





    

No comments:

Post a Comment