Monday, December 6, 2010

Majlis Bertandang ke rumah Adi pula(Fir&Adi)

Salammualaik..Alhamdulillah akhirnya selamat sudah majlis presepsi antara dua mempelai kita ini Fir&Adi,bukan main jauh lagi aku nak ke rumah adi ni,bkn sebab ape,pasal aku sendiri yang cari penyakit(over confident) nak ke rumah Adi ni.hahahaha...Rumah terletak kat Felda Tersang 3 Raub,Pahang,aku pulak bole terlepas ke Kuala Lipis,tak ke jauh tu,hahaha..tu la kepada para pengguna jalan raya harap dengar nasihat aku ni ye,'jangan malu tanya,nanti sesat jalan'...(hah padan muka kat aku),tp alhamdulillah akhirnya aku selamat juga sampai pada waktunya dengan mengikut jalan alternatif org2 kampung kat situ.hehehe ....Thank you orang kampung Lipis :) Sepanjang perjalanan cuaca hujan2 renyai sampai la masa berarak ke rumah pengantin lelaki,dengan keadaan yang basah2 aku gagahkan juga untuk snap gambar diorang berdua ni,nama pun dah tugas,jadi kena la jalan kan dengan sebaik mungkin...amin....Untuk Fir&Adi,ni la gambar2 korang yang sempat aku uploadkan untuk korang tengok ye :) album on the way dalam proses..tunggu haaaa.....







No comments:

Post a Comment